Kundeservice for din nettbutikk

Fokuser på det som er viktig, la noen andre ta seg av resten

Tjenester

Vi tror at de som lykkes er de som bruker tiden sin riktig. Det innebærer å prioritere arbeidsoppgavene og ha riktig fokus.

Kundeservice og support kommer ofte et stykke ned på listen, men er alikevell en svært viktig del av enhver bedrift. Derfor ønsker vi å hjelpe deg med din kundeservice på en effektiv og profesjonell måte, så du kan fokusere på det som er viktig for din nettbutikk.

Vi skreddersyr tjenesten etter ditt behov. Vi integrerer vårt supportsystem mot din e-post, facebook og instagram. Vi kan legge opp chat og håndtere dette på dagtid og/eller kveldstid. Vi integrerer oss enkelt mot de fleste nettbutikkplattformer. Vi kan løse både enkle henvendelser som “hvor er pakken min” eller avanserte som “endringer på abonnement” eller “krediteringer/endringer av ordre” osv.

Rask og riktig service er viktig for oss, samtidig som målsetningen er å frigjøre tid for våre kunder.

1. Kundeservice

Vi sørger for at din kundeservice er profesjonell og tilgjengelig. Vi kan håndtere enkle og avanserte arbeidsoppgaver. Du frigjør tid og får en enklere hverdag.

2. Chat

Det blir stadig viktigere å være tilgjengelig for sine kunder. Vi tror på en kombinasjon av salg og kundeservice via chat, hvor målet er å gi den potensielle kunden rask og nyttig informasjon som bidrar til økt konvertering. På denne måten blir chat en viktig salgskanal for din nettbutikk.

Hva koster det?

Vi tror på fleksible og skalerbare løsninger slik at kundene våre får en rimelig og forutsigbar løsning.

Vi priser som regel  vår kundeservice med en pris per løste henvendelse/ arbeidsoppgave, samt en fast pris per måned.

Pris avhenger av kompleksiteten på henvendelsene/arbeidsoppgavene.

Interessert?

Ta kontakt for et uforpliktende tilbud