Automatisert lager og håndtering

Lettbutikk tilbyr automatisert lager med roboter som plukker og klargjør ordre til utsendelse hele døgnet.

Vi tilbyr:

  Automatisert lager og håndtering

  Stordriftsfordeler på frakt og emballasje

  Varemottak og enkel returhåndtering

Hva er 3PL?

Tredjepartslogistikk (3PL) handler om å få ekstern ekspertise til å ta seg av vareflyten din. En 3PL-aktør tar på seg oppgaver som lagring, plukking og pakking av ordre, samt distribusjon med fraktpartnere og håndtering av returer. Det betyr mer tid og ressurser til det som virkelig teller – å skape trivsel og vekst for din egen virksomhet.

Hva er fordelene?

Med en pålitelig 3PL-partner får du tilgang til avanserte lagerstyringssystemer, skreddersydd emballasje og et bredt utvalg av fraktmuligheter. Dette sikrer en smidig og kostnadseffektiv drift og lar deg vokse uten å drukne i logistikktrøbbel. Når du i tillegg tar med i regnestykket de pengene du sparer på leie, strøm og personale, samt tiden som blir frigjort til å ta deg av andre ting, kan gevinsten være stor.   

Hva kan du forvente om du velger oss som 3PL?

Hos oss jobber det medarbeidere med spisskompetanse innenfor alle områder av netthandel, lager, ordrehåndtering og frakt. Vi forvalter merkevaren din med stor respekt, og bruker vår ekspertise til å hjelpe deg med å vokse og å skape gode kundeopplevelser for dine kunder.

Til å stole på

4,2  ★★★★★ Google rating

«Det har fungert bra for B2B og ikke minst våre B2C kunder som opplever lynraske leveringstider. Lettbutikk er meget proff på det de driver med og har flinke folk i alle ledd, noe som er en stor fordel for oss.»
lanullva logo
Frank Skjelland
Lanullva
«Lettbutikk er eksperter innen plukk & pakk på netthandel, slik at vi og våre kunder får levert varer effektivt, presist og med høy servicegrad.»
‏‏‎
birksport logo
Martin Vermundsberget
Daglig leder
«Vi har brukt Lettbutikk som 3PL siden vi vokste ut av vårt eget lager, og har hatt hele varebeholdningen vår i Autostore siden 2022. Dette har gitt oss rask plukk, pakk og utsendelse, og vi har redusert kostnader ved å profesjonalisere ordrehåndtering og frakt. Det er lett å komme i kontakt med driften, og vi opplever at vi har et veldig godt samarbeid med dem. Vi ser Lettbutikk som en naturlig samarbeidspartner for den videre veksten vår..»
‏‏
Maren Øyan
Daglig leder og gründer

Optimaliser kundeopplevelsen med automatisert frakt og logistikk!

Våre avtaler sikrer deg noen av de beste vilkårene i Norge, noe som øker din nettbutikks sjanser for suksess. Vi tilbyr automatiserte lagerløsninger og håndtering, i tillegg til bedre fraktavtaler fra anerkjente nasjonale og lokale leverandører.